Geen geintjes of schwalbes.

Omdat ik geen plaatje van een likend hartje kon vinden die iets met favorieten te maken had, maar een plaatje van een fietsband

Omdat ik geen plaatje van een likend hartje kon vinden die iets met favorieten te maken had, maar een plaatje van een fietsband

Sommige nutteloze dingen beginnen met een tekst op twitter. Nou ja, eigenlijk beginnen heel veel nutteloze dingen met een tekst op twitter. Dit keer begon het met een waarderende tekst over het spel verloop van de rugbyers bij het WK rugby. Een ligfietser is geen ligfietser als hij overal een onderdeel van zijn fiets ziet, dus werd daarna de volgende conversatie gevoerd op het Twittert.

Lighans: Bij het rugby valt me de rust onder de spelers en respect voor de scheidsrechter op. Geen geintjes of schwalbes.

beru: wat heb je tegen Schwalbe?

Lighans: Als een Schwalbe mij laat vallen kan ik daar moeilijk mee te Vredenstein. Of zo iets. Ik ga zo een Schwalbe omleggen…

Mais: @lighans Dierenbeul! 😉 @Beru ..ik blijf in elk geval continental 🙂

Beru @mais @lighans dan loopt het dunlop door je broek

Lighans @BeruRoniki @mais dan Mis je lien niet.

Beru @lighans @mais primo plan, maar maak het niet te bontrager.

Mais @BeruRoniki @lighans Sidi ligfiets! Ben je met zo’n velo mobiel?

Beru @mais @lighans euh? Heb je tegen mij? Nadca best, fuck the rest.

Lighans @BeruRoniki @mais best een challenge om een optima fiets te vinden die m5.

Sneep @lighans @beruroniki @mais Stelletje sinners.

Beru @mrtnsnp @lighans @mais gewoon greenmachine van jaloezie

Sneep @beruroniki @lighans @mais Ach straks eet ik een Mango.

Beru @mrtnsnp @lighans @mais wel een quest om er een te vinden.

Sommige namen heb ik iets aangepast om enige privacy te behouden.

Mocht je iets willen toevoegen aan deze zeer belangwekkende conversatie, dan kan dat ook in de comments, of op twitter. Ik zal proberen het er bij te voegen.

Tja, wat moet je anders bloggen als je niet fietst.

En de fysio ziek is om je rug recht te zetten waardoor je bovenbeenspierzenuwen minder in de knel zitten waardoor samen met een b12 prik de continue spierspanning een stuk vermindert wordt zodat mijn knieën niet meer pijn doen.

Veel ligfiets plezier.

Over lighans

Berijder van Quest nummer 327
Dit bericht werd geplaatst in Ligfiets, Quest 1 en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Geen geintjes of schwalbes.

  1. Beru zegt:

    En zo kun je go-one forever

  2. Beru zegt:

    En beterschap met je fysio euh knieën.

  3. Marcel zegt:

    Is het Thijs al dik genoeg voor een roei tocht

  4. ai zegt:

    Ach, hoort! Daar klinkt de lokroep van het rugby-spel Alleweder.

  5. Richard zegt:

    Leuk deze woordgrapjes!

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.