Hard gereden (6620 km)

Maandag ongenadig hard naar de gemeentehuis in Koog aan de Zaan gereden vanuit Purmerend. Over de afstand van 20 km reed ik ongeveer 40-44 minuten. En dat is inclusief wachten voor de spoorbomen. Aangekomen bij het gemeentehuis, heb ik geen paspoort bij me, dus dat wordt moeilijk vernieuwen. Gelukkig brengt mijn vader het paspoort nog. Wat zou ik zonder hem moeten?

Voorgenomen om donderdag weer te fietsen. Oh km-vreter….. not  😉

Over lighans

Berijder van Quest nummer 1.
Dit bericht werd geplaatst in Kali en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

